Am Dienstag, den 28.03.2017, haben wir in unserer Schule wieder einen Besuch begrüßt – Frau Pacltová mit den Senioren von der Liberecer Universität. Wir hatten das Projekt „Ostern in Tschechien und in Deutschland“ im Plan. Unsere Schüler der 6.Kl. haben tschechische Bräuche und Traditionen kennengelernt, sie haben das Gedicht „Hody, hody, doprovody“ geübt und ausprobiert, wie man Eier in den Zwiebelschalen färbt, wie man Eier mit dem Wachs bemalt und wie man die typische tschechische Osterute flechten kann.

V úterý, 28.03.2017, jsme u nás ve škole opět přivítali návštěvu i z Liberce – paní Pacltovou se seniory z liberecké univerzity třetího věku. Měli jsme naplánován projekt „Velikonoce v Čechách a v Německu“. Žáci 6. tříd se seznámili s velikonočními tradicemi v Čechách, naučili se básničku „Hody, hody doprovody“ a také si vyzkoušeli, jak se barví vajíčka v cibulových slupkách, jak se zdobí voskem a jak se plete tradiční velikonoční pomlázka.